Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu



HAR HAR HAR


بسم الله الرحمن الرحيم , السلام عليكم ورحمة الله وبركا ته

Hallo , Hai , Holla .. Sudah berapa lama agaknya tak updat blog kan , mesti blog aku nie merajuk . Atototo ngade nak merajuk . Oke , starting denagn benda yang gembira . Semalam 051211 sudah sebulan saya dengan pasangan aku SI BEND , baru lagi tapi bukan penghalang kan ?  bie Happy Anniversary  ♥ 

     ___________________________________________________________________________


Oke , adakah setiap perhubungan mesti tak terlepas dari pergaduhan , percakaran , pertengkingan segala yang ada imbuhan per lahkan . memang ada semua tu ke? Ehh , aku nie macam tak pernah bercinta pulak sudah gaharu cendana pula, sudah tahu bertnya pula lempang kang . Stop nonsense Nadiya --' Nak di jadikan story lahkan , saya agak pelik denagn sifat saya sejak akhir-akhir nie . Saya jadi seorang human yang tidak kisah terutaman sekali pada boyfiee aku . Saya tak kisah apa dia nak buat kat belakang saya , tapi die mesti jujur apa yang dia buat janji dia tak tipu saya . Contah macam die nak buat apa yang kita tak suka tapi dia buat macam tuu lahh . Paham ? Tak ? Heyh jadi cikgu juga saya malam-malam cenggini . Macam dia tak kisah pasal kita lahh , macam kita bukan orang istimewa dalam bahasa inggeris not a special . Cakap orang barat baru paham rupanya . 

     ___________________________________________________________________________


Sejujurnya saya katakan , saya risau kalau-kalau boyfiee saya menipu aku untuk kali yang kedua . Itu benda yang saya dapat tahu , kalau benda yang saya tak tahu tuu biarlah dia fikir sendiri . Saya dah rasa cukup lah couple macam budak-budak , asik couple break lepas tue tak puas hati kutuk sana sini , menjaja sana sini , mengaib sana sini . So be mature lahh kita bukan semakin mengecil tapi semakin membesar . Sekarang nie lahh masa untuk fikir ke depan , berfikir positif . Betul ke couple nie pada lelaki hanya untuk suka-ria , untuk memuaskan segalanya , untuk di jadikan sebagai gundik-gundik ? Hish , kejamlah kalau lelaki yang macam tue kan . Hallo boy's women are not dolls OKEY . Alammakk , boyfiee saya sekarang rajin stalker Blogger saya lah . Mybe untuk bebehari jee kot , sebab dia cakap ' saja sekoding , boring-boring' so ianya bermaksud kalu tak boring tak tenguk lah kan . HAHAH , otak saya sangat genius sampai fikir macam tue , pada saya betul bagai mana anda ? ahaha :D


     __________________________________________________________________________


This for mine boyfiee . Haii bie , chakkk chakk chakk . Ahahaah asal denagn aku nie , ohh patut lahh dah larut malam so tak betul suis otak nie . Bie betul ke awak suka kan saya , sayang kat saya , cinta kan saya ? Bie , sejujurnya saya katakan saya tak suka denagn cara awak yang sekarang . Maaf saya bukan nak mengongkong awak , dan sekali dan sedikit pun saya tak pernah mengongkong awak . Saya tahu kalau saya cakap TAK awak pasti akan menjwab NAK . Kadang-kadang mesti awak buat benda yang saya tak bagi kat belakng saya kan , jangan kata tak . Saya ada cakap kat awak kan tak perlu nak sorok apa-apa dari saya , so bagi tahu sahaja apa yang terlintas dalam minta awak . Kadang-kadang saya tak mampu nak sweet-sweet macam pasangan yang lain , kita berjauhan so tak dapat nak sweet-sweet . Saya minta maaf yang itu terpaksa kita korbankan . Awak saya bekawan denagn awak , saya suka kan awak , saya sayang kan awak , saya cintakan awak semaunya ihklas dalam hari saya tak pernah terlintas dalam fikiran saya untuk game awak . Saya tak nak sakitkan hati awak jadi saya tak kisah kalau awak nak buat apa saja yang awak minat saya tak penah halang langsung walaupun kita baru sebulan tapi cukup untuk saya memahami awak dan tahu sikap dan sifat awak .Kita berjumpa dan bertemu cara baik , saya harap kita berpisah cara elok dan baik juga . Boleh saya tahu kenapa awak layan saya bukan macam couple ? . Umpama saya bertepuk sebelah tangan jee . Saya rasa awak malu nak ngaku yang awak ada girlfiee kan , awak tak mampu nak sorok kan apa-apa dari saya . Orang lain couple semua kawan-kawan tahu tak sorok-sorok relationship , sweet couple siap gurau-gurau kat wall . Jujur saya kata yang saya jealous lihat semua tuu , nak kata saya bodoh rasanya tak sebab semau couple impikan itu semua . Tapi saya kikis perasaan itu untuk memahami awak , dan awak lihat dan nilaikan denagn mata hati awak apa yang saya lakukan .

    _________________________________________________________________________



Bie saya betul-betul ihklas denagn awak . Awak ambil segala hak milik saya untuk jadi hak milik awak . Saya harap kalau awak rasa hak milik saya tak berguna lagi awak pulangkan pada saya . Dan saya akan pulangkan hak milik awak juga . Kalau benar kita sayangkan seseorang kita tak perlu malu dan rasa nyesal untuk berlaku jujur dalam semua benda . Jika kita yakin dia milik kita , pasti insya-allah akan menjadi milik kita untuk selamanya . ' kau buah hati aku Nadiya ' saya harap benda benda yang awak katakan ini benar-benar dalam hati awak . 

 






#bosan jangan baca -..-