Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu





He's jealous :)

Gua letak gamba atas nie sebab Gua hari tuu kene membebel sama boprengg Gua laa . Sakit telinga Gua cara dia  cakap macam Gua nie ''pekak'' pulak . Pasai apa marah ? Haa , pasai Gua ngatai buat entry pasai Mystery Man kalo kome ada bacaa laa . Gua tak sangka pulak yang boprengg Gua tuuu baca entry Gua tuu , mahu jatuh jantung Gua woo . Gua takut dia minta putus woo , boleh menagis Gua nanti .
Hoii , Luu yang membebel kat Gua hari tuu . Gua minta maaf , Gua malas nak gaduh sama Luu , Gua kalau gaduh sama Luu memang Gua jee yang akan menang so Gua malas lah nak bising-bising . Gua baru tahu yang Luu nie ada perasaan cemburu rupanyee , Gua ingat Luu nie slow jee rupenye macam rimau tercucuk duri harhar . iloveyou , muahhxx

#sorry pasai iti entry la lingg