Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu



for myself

Dikala malam aku menanti , dikala siang aku menunggu . Untuk di sayangi dan di cintai kita berusaha untuk buat yang terbaik dan yang sempurna walaupun kita sendiri tahu semua orang tak sempurna ' i am not perfect ' ugkapan itu yang selalu kita gunakan untuk menarik perhatian dan menunjuk kesedaran diri tapi setiap manusia ada bersifat kepura-puraan . Itu terpulang kepada individu sendiri, just take care your self . Kadang-kadang bila kita tak ada couple kita rasa sunyi , kita rasa macam tak diri tu tak laku jeekan , then bila kita ada couple kita mulalah tak sunyi tapi mula fadup dengan perangai si dia , dan mula rasa macam nak hempuk dengan laptop nie haa baru padan muka kau . So , perasaan kita nie tak pernah kekal dan sentiasa berubah-ubah . So aku harap aku dapat kukuhkan perasaan aku pada yang Maha-Esa , familay and NA ♥ strong for remember this . 

*take note..