Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu



everything





Assalamualaikum pada yang sudi baca entry aku Pertama sekali alhamdulillah syukur kerana masih bernafas lagii   

Okey, sekolah cuti lagi tapi lagi minggu lagi sekolah akan bermula.. Haduh duduk rumah bosan pergi class lagi lahh buat aku tak nampak jalan ke class malas dia bukan main kepalang lagi, hek hek ini lahh kehidupan sebagai seorang pelajar hanya mengikut masa yang bergerak tanpa henti . 

Dah dah,cukup merapu nadiya, hari ini sebenarnya aku nak buat entry secara rendom sebabnya susah nak terangkan sebab ia berkaitan dengan hati, jiwa, raga, perasaan, jantung, usus dan sewaktunya kelakarkan HAHA, oke tak kelakar ''Saya sayang awak sampai bila-bila'' setiap kali dalam perhubungan pasti ada perjanjian sebegitu kan ''Saya tak akan tinggalkan awak'' kita tahu benda tu tak akan kekal tapi kita masih lakukan sedangkan kita pernah di kecewakan kerap kali kita bercinta sebenarnya bukan ini yang aku nak sampaikan bila aku nak type jee otak aku melencong kelain so entry tak menjadi bila tak menjadi tak terjadi lah entry aku  okey jangan pening-pening dengan ayat dramatik aku . 

Okey, last try *pakai kaca mata bergaya sikit .  Kita percaya dan kita tahu Jodoh di tangan Tuhan tapi kita sebagai manusia hanya merancang apa yang kita mahukan dan berdoa agar rancagan kita dapat di berkati oleh Allah . Hakikatnya  sekarang kita dalam bercinta dengan seseorang kita plan perhubangan dalam usia yang muda mungkin kita masih mentah dalam hal ini maka bila perkara tersebut tak menjadi kita akan mudah kecewa dan takut akan berlaku perkara yang tak di duga, manana tahu kan  

Selama hampir setahun hubungan aku dengan Amie, aku tak pernah terfikir nak cocok belakang dia sebab dia baik sangat dengan aku, tak pernah menyakitkan kadang-kadang ada perkara biasa kalau selisih faham, andai suatu hari nanti takdir memisahkan kita, Allah tak berikan jodoh antara kita pasti ada hikmahnya, Allah maha adil dan maha mengetahui 'Dia' tahu apa yang terbaik untuk hambanya . Inshaa Allah, aku terima perpisahan kita dimana, bila, tarik semua rahsia Allah . Buat masa ini aku hanya mampu untuk berdoa agar kami dapat meneruskan perhubungan sehingga menjadi yang Halal 


#sebenarnya aku rasa nak menagis, macam nak meluahkan lagi maybe next entry You are my everything