Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu



Namanya kawan





Haii, awak semua. Eh? Ada yang membaca ke takada kott  . Susah nak cari kawan yang betul-betul baik, kalau jumpa sekalinya pun mesti tikam belakang Siapa yang ada kawan baik, korang mesti hargai mereka tau, kalaulah saya ada kawan baik sekarang In Shaa Allah saya akan hargai dia mungkin dengan bagi dia kentang Okey, seumur hidup saya selama hampir tahun tak ada seorang sahabat yang hargai saya sedihnya . Tapi seorang perempuan yang berkaca mata ini sangat baik dengan saya , dia banyak tolong saya dan dia orang pertama cakap kat saya yang tertera di atas Terharu bila dia post macam tuu Awak terima kasih yee tolong saya and post benda mengarut kat saya . Saya sayang awak jugaa