Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu



milion years





Assalamualaikum.. Haii aku jarang update blog, blog nie kalau nak update kene ada idea and story dia .. So aku nie nak ikutkan story aku hari-hari duduk rumah buat tahi mana jee HEHE 


Back to real story, pakai kaca mata nampak genius sikit.. Okeyy, hari ini text dengan Ami, actually bukan harini sahaja text tapi everyday text cuma hari ini macam special haha.. Tapikan errr haa hemm, actually setiap hari special okey story harini sangat mengembirakan aku, tapi setiap hari aku gembiraa kott "okey nadia kau sekarang buat otak kau berputar stop berbelit and continue your real story" Sebenarnya aku suka Ami text macam tuu kami text pasal masa depan and tetiba dia reply text aku macam di atas nii haa . Ami cakap dia nak kawin umur tua dah kott . Tapi tak apa lah aku faham, dia nak capai impian dia, dia nak senangkan famili dulu dan bila dah sedia baru dia move pada tanggungjawab yang lebih besar . Kalau ada jodoh kami, Inshaa Allah apa yang kami rancang semua akan terkabul Setiap yang bernama manusia "Human" pasti ada impian masing-masing dan akan capai impian kita sampai dapat kalau tak sia-sia saja belajar tinggi-tinggikan
Thanks to you honey, because you believe in my devotion

"I hope you can waiting me for milion years. I can't give you what you want
but I try do the best for you. You are everything for me. I can't accept My goal without you"