Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu



First Year !



Hii okey baru habis buat home work yang banyak belum tambah lagi dengan PBS untuk stpm lagi nak cari bahan untuk PBS lagi, serious teramat sibuk jadi blog tak berapa dan takkan sentuh sangat.. Ni pun curi masa, sebab home work dah siap PBS aku tak buat lagi, aku rasa stress sangat tauu, sampai aku naik pening maybe sebelum nie aku mengharapkan orang untuk buatkan sekarang sendiri buat laa... 


Haaaa see diatas, lahai malunyaa korang tenguk *sakai gedik tuu dia gambar masa keluar cari barang lepas tuu teman dia cari kasut.. Masa keluar tuu haribulan, genap 1st Year In a Relationship kami So, aku hanya mampu bagi dia sehelai baju kemeja, kotak hadiah dan cookie monster harap Amie suka hadiah tu yee . And thanks sebab masih boleh bertahan dengan Diya yang cerewet sentiasa tanpa limitnya, thank you so much, and I really love You