Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu



Ceritakan sajaa



Awwchakkk  hollo. lama tak update blog *ayat lapok* Ok, sebenarnya selalu juga bukak blog tapi tak update cuma edit-edit biasalah mata nir rasa jeles tenguk orang lain punya blog cantik rasa tangan nie mengenyam nak tiru jugaaa. Sebenarnya selalu busy la, biasalah dah Upper Six laah katakan dengan exam dengan lowernya lagi busy busy busyyyy penat rasanya.

Alhamdulillah, sekarang exam sem 2 dah habis nak cerita pasal exam lepas rasanya tak payah sebab "barang yang lepas jangan dikenang" kih kih kih... Cuti sekolah punn dah beberapa hari berlalu tinggal lagi beberapa hari cuti sekolah nak habis. Bila buka sahaja sekolah telah masuklah aku dalam sem 3 yang bakal aku tempuhi Oke bye Sem 2 hello Sem 3, be nice oke tomei tomei busuk basam jangan susah-susah oke tajuk-tajuk yang akan aku belajar nanti.

Now cuti sekolah ini duduk rumah jadi Bibik, tak apalah asalkan aku dapat kaut untung ingat free kee aku bekerja dirumah dapat gaji. Kalau dah hari-hari macam ini lebih baik aku berhenti sekolah jadi Bibik kat rumah aku ini haaa lumayan kott bayar pakai RM Malaysia bukan pakai daun hu hu hu~ bolehlah ajak bobperen keluar nii belanja makan.

Okey, dah malam sebenarnya terasa mata nii tercungap-cungap perlukan suasana kegelapan yang indah dan nyaman agar lena di buai mimpi, huuuhh amboi sweet ayat aku. Oke Semalam semua, As'Salam