Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu



Berikan yang terbaik untuk kumpulan



Assalamualikum, haii mesti korang semua tenguk bola kan haha, aku tak suka tenguk bola kecuali kalau Negeri aku yang bertanding cewahh Sebenarnya aku tengah stress, tapi opening ayat aku nampak bahagiakan, lakonan semata

Hemm, aku rasa diri aku dah dalam keadaan setegesshh rasa macam nak marah pun ada.. Bukan nak kata aku ni reti buat semua benda sebab tak berapa nak reti kita kene buat kerja yang diberi oleh kementerian bersama-sama lagi pun dalam manual PBS tu kata buat dalam kumpulan, so tak boleh kau kau aktif sikit cari bahan ni tak dalam class kau duk sembang-sembang tak ada punn kau datang jumpa aku bagi sumber pengetahuan yang kau tahu, then bila aku jerit cakap cari bahan kau jawab OK then hari seterusnya tak ada pun kau datang bagi aku takkan nak aku minta kat kau benda tuuu asik aku jee kene cari korang macam apalahkan. Aku pantang betullah bila aku suruh asik nak tangguh jee, tahu lahh ada assignment lain, kau ingat kau sorang je ada aku pun ada assignment lain jugak tak ada bagi alasan apa-apa boleh je aku buat sebabnya aku ada matlamat aku sendiri untuk masa depan aku aku dah lah jenis tak boleh terima cabaran orang lain. Tenguk orang lain punya assingment dah mula buat mungkin ada yang dah  siap, tapi kumpulan aku apa pun tak siap, tak siap sebab tak berbuat. Kalau boleh biar aku punya assignment ni yang siap dulu dari orang lain, tapi tulah macam tak ada kerjasama antara kumpulan, aku dah berkias pun takkan tak reti nak faham jangan jadi bodoh abadi sangat laahkan Ni baru cabaran dalam Upper 6 kalau ada rezeki masuk mana-mana IPTA dapat assignment dalam kumpulan nauzubillah tak tahu macam mana bentuknya adakah lebih kurang macam ni atau lebih gila dari ini .

Sekarang aku nekat, aku buat je assignment BM ni kalau dema nak dia tak datang tanya aku apa-apa aku akan diam juga dalam masa sama aku usahakan sendiri assignment ni sendiri untuk backup markah aku untuk perbentangan. Aku rasa tawar hati dah nak buat semua ni, asik amik hati deme, sorry too talk kawan tak kawan aku terpaksa pentingkan diri juga macam deme buat, bukan niat aku memang nak buat tapi terpaksa buat. For blogger yang baca sybjek Bahasa Melayu sememangnya susah kalau belajar lebih mendalam sememangnya sukar.. So sorry kalau aku terpaksa buat macam ni, kalau terasa ke apa aku tak kisah sebab aku terpaksa buat macam ni, tak dapat markah untuk kumpulan aku tak kisah janji aku dapat markah individu untuk pebentangan, sebabnya bincang dalam kumpulan punn macam tunggul je yang sorang tu serious aku nak tumbuk jee minah tuu aku tak nak group dengan kau tapi kesian punya pasal okey aku terima pastu kau boleh pulak tak kesian dalam kumpulan tuu memang aku terasa macam nak maki depan-depan lah kau hari akan datang nii, so kalau kau tanya kenapa aku hulurkan kau ceremin bukan suruh betulkan tudung kau tapi tenguk muka kau batapa kau tak bagi hasil kerjasama dalam kumpulan, baran aku boleh control lagii ni jangan sampai hilang punca control dahlah..

Ya Allah, geram betul rasa hati ni rasa nak marah jee lailahaillah . .  lailahaillah . . lailahaillah . .
 “Aku berlindung kepada Allah dari godaan syetan yang terkutuk. Ya Allah, ampunilah dosaku dan hilangkanlah kepanasan hatiku dan lepaskanlah aku dari gangguan syetan yang terkutuk.”

Hari ni, entry aku tak ada banyak icon yang aku letak sebab mood aku dalam entry ni nak lepaskan marah kott, sorry kalau ada terasa kalau dah terasa tolong laa beri kerjasama untuk kumpulan kita k, bukan nak bermusuh kita kawan so niat aku sekarang ni nak mengingatkan jee sebagai seorang kawan even rapat tak rapat, kadang-kadang kita rasa bangga sebab ada assignment yela selalu budak Universiti jee ada benda ni kita cuma Pra-U so mungkin rasa bangga asik heboh kat orang ada assignment padahal tak sentuh if sentuh last minit so tak naklahh macam tuu, aku mula-mula dapat kajian ni pun bangga menggedik lah juga bajet macam assignment tu besar punya peringkat walaupun hanya Pra-U tapi sebab aku rasa benda tu macam besar punya peringkat aku buat bersungguh-sungguh, and my end setori i wanna say sorry

"Man Jadda Wajada"
"Barangsiapa bersungguh-sungguh pasti akan mendapatkan hasil"