Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu



Dating



Assalamualaikum, haii untuk diri yang sedang membaca Mengikut dalam aktiviti dalam bulan ni yang telah di aku post dalam 1st June hari itu buat masa ni, aku ikot jelaa aktiviti yang telah aku susunkan



Okey, sebenarnya malas betul nak keluar dating, tapi disebabkan cuti sekolah ni aku pun tak keluar mana-mana selain balik kampung aku terima jela bila di ajak dating, aku tak menolak sebab bosan juga duduk rumah jadi Bibik memanjang, aku just say jelaa. Then bila sampai hari mahu keluar, sempat aku mengemas rumah sebelum nak keluar sekurang-kurangnya Mama balik tak adalah dia penat nak mengemas rumah . Lepas siap mengemas aku rebahkan badan aku ke katil yang empuk uhuukkkk sungguh selesa. Sedar tak sedar terlena  lepas terjaga tenguk jam pun rasa macam nak tangguhkan masa berjumpa hmmm, malas pulak badan yang masih berbaring berguling-guling kat katil ni, rasa betul-betul malas nak bersiap tapi bila terima call dari buah hati,katanya dalam perjalanan memang mencari tuala dan beberapa langkah terus ke bilik mandi . 

Dah siap mandi dah tentulah kalau dah kategori perempuan memang tak lengkang dengan make-up . Tapi aku make-up tak setebal mana mana hanya tepek sahaja bedak lepastu colet sedikt ginchu dibibir lepastu letak sikit celak dibahagian mata mudah dah cepat . Fuhh, nasib baiklah sempat siap minit kemudian aku intai luar rumah kereta Myvi putih masuk, aku perhatikan siapa pemilik kereta tersebut lepas aku teliti sah dia, cepat aku capai handbag dan kasut dan terus turun dan masuk kedalam kereta tanpa berfikir apa yang tidak aku bawa. Mula hantar kakak dia balikrumah, sebab dorang dari kampung. So aku hanya follow jee tak ada hal sebab kakak dia lawa kottt oke lepastu kami punn jalan lepas makan dengan akak dia.

Dalam perjalanan terdetik nak tahu waktu dalam jam berapa meraba tangan sah, jam tangan aku tak pakai tidak selera rasanya bila tak ada jam nii, takut terlalai solat entah kemana dating beria-ria pula.. Oke terpaksalah mengharapkan jam di fone . Dalam rancak berborak dalam perjalan menuju ke destinasi yang dituju tetiba mine Buah Hati tangan merapa di belakang set tempat duduk aku kemudia menghururkan kepada aku setangkai bunga Ros yang sedikit layu tetapi masih berbau harum okey kedengaran macam kecoh, but kisah pula aku, manalah pernah aku dapat bunga dari beliau, bunga kalau dibeli walaupun sekuntum memang above kot orang kaya bolehlah and orang yang betul-betul serious dengan kita. 



Tapi aku tak expect apa-apa pun, masa dia bagi tu, memang buat aku terharu ' For you Sayang, sorry layu sikit, sebab sorak dalam kereta takut awak nampak ' rasa malu gila kott He is romantic man for me, tak sangkat dalam sifat yang pemalu dia ada ciri-ciri yang romantic sangat terpesona dibuatnya, dah setahun lebih aku kenal dia nielah bunga yang pertama dia pernah bagi, aku memang hargai apa dia bagi kat aku Thnaks awak, nanti kita keluar lagi yee