Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu



mix-rendom



Assalamualikum, heyy sapa khabar, sihat kahh anda anda sekalian, cewah peramah gituu. Ouh entry minggu lepas klik kalau tak  baca lagi and tak nak baca it's oke tapi dah alang-alang stalk blog aku apa salahnya klik bacakan. Okey teruskan membaca, ccehh konon best sangat cerita Aau nie kih kih selamat bersakit jiwa membaca entry merapu..

Hari-hari panas, huuuhhh duduk depan kipas jee waKtu siang punn panas, memang lah panas dah siang je ada matahari tapi malam-malam pun rasa hangat juga.. kalau budak kecil bila kita cakap panas jee ayat dorang mesti macam nie "haaa, kalau panas banyak dosa" okey tak mengapa masa kecil-kecil ayat tuu juga aku pakai. Dah laah esok sekolah bila balik sekolah berjalan kaki meredah cuaca pakai payung sekali punn boleh tembus juga hangatnya huuuh dunia-dunia nak mandi setiap jam memang bil melambung lahhkan

Aduhh, assignment Bahasa Malayu dan Pengajian Perniagaan buat dalam kumpulan, dua-dua subjek nie ada masalah untuk membahagi dan memilih ahli dalam kumpulan humm mesti dorang pilih yang pandai-pandai jee huhh tak berpeluanglah nak berkongsi ilmu macam nie. Humm, nak buat macam mana kalau benda tuu kalau terjadi just lakukan sahaja laaah tapi untuk sem ni nak buat bermati-matian ceehh ayat aku macam nak tumbuk jee rasa poyo gila ayat aku.. In Sha Allah aku usaha macam mana aku buat assignment masa sem 2 haritu.

Haaa, aku baru pakai cbox semula baru sangat hari nie punya entry hari ni juga aku letak cbox aku. Rasanya agak lama aku tak pakai cbox so saje jelaa letak cbox kat tepi tuu, jemput lah serbu beramai-ramai tapi amarah keras jangan tinggalkan benda kotor kat situ kalau tak suka, nak bagi nasihat punn ayat bia sweet macam nak minta couple laah yee Rasa macam buruk jee bila letak cbox sebab tak sama saiz, tak apalahh lagi punn aku nak stalk siapa yang sudi bermusafir dekat blog aku nie, ayat macam ramai je datang jenguk humm tak punn hakikat yang sebenar sedih uhuk-uhuk. Tak kisah yang sudi singgah jangan lupa tinggalkan ole-ole kat cbox, assalamualikum, bye