Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu



Perasaan I




Assalamuaikum tak jawab dosa, jawab sayang hihihi tiru ayat kakak Maria Elena... Okey, hari ni mood sedikit sepoiii apa yang aku nak merepek kat blog punnn tak tahulahh, aku taip ikut suka hati aku..




Humm, aku tak tahu apa perasaan yang aku rasa sekarang rasa sedikit bercelaru aku sendiri tak tahu apa yang aku fikir apa yang aku rasa apa yang aku sendiri mahukan Perasaan aku terhadap dia tersangatlahh dalam, sehingga sukar untuk aku terangkan orang kata kalau dah gila bayang memang macam tuu tapi aku tak gila bayang punn Aku mengenali dia dalam setahun setengah, mungkin masih baru pada aku angka cepat atau lambat tidak membawa makna apa-apa yang penting kita jujur pada orang yang kita suka dan sayang  So bila masing-masing jujur tidaklah berlaku benda yang lain yang boleh menghilangkan perasaan kepercayaan antara pasangan . 

Mungkin dulu aku ada berlaku kesilapan masa tuu dia busy kerja aku pulak sibuk dengan study selama sebulan dia kerja kita orang tak ada masa untuk keluar berjalan atau jogg bersama. Oneday entah macam mana aku boleh suka sorang mamat ni, ulangan hanya SUKA sahaja tak lebih, masa tu perubahan aku tersangatlah terserlah dan menyerlah sehinggakan dia perasan perubahan aku "kenapa awak dah lain sekarang?" soalan yang pertama yang dia ajukan pada aku "Saya minta maaf kalau saya kurang ada masa dengan awak" dan banyak lagi yang dia luahkan muncul perasaan serbasalah adakah aku telah menduakan dia? takkan aku cuma suka macam tu jee tak lebih pada aku tak sebab contoh suka macam artis, suka kat Adi Putra takkan nak kata menduakan pulakkan memang mengonglahkan so rasanya aku tak bersalah apa punn kan kan kann.. 

Walaupun blog nii sebuah diari bergerak tetapi benda yang berkaitan diri kita perasaan kita sukar nak luahkan dekat mana-mana hanya mampu simpan dalam hati jee Setiap wanita mereka tidak akan cerita atau bagi tahu perasaan mereka yang sebenar kepada sesiapa even dia coretkan didalam blog atau twitter pasti berunsurkan kiasan. Wanita seperti aku lebih suka simpan didalam hati dan apabila memecamkan mata dan memikirkan perasaan yang sebenar kisah yang sebenar pasti akan bergenang air mata tiada tempat lain yang kita boleh mengadu kecuali kepada yang Esa..





Aku bukanlah seorang yang sempurna tetapi aku ingin menjadi yang sempurna dimata Allah, aku cuba perkara yang selama ni aku tak pernah cuba solat-solat sunat, pertama kali aku lakukan selapas wuduk membasahi sebahagian tubuh aku, takbir pertama telah berjaya membuat hati aku sebak akan dosa aku.. Selepas habis sahaja aku tadahkan tangan untuk memohon doa keampunan tidak lupa aku berdoa supaya perasaan aku yang telah berpaut pada seseorang itu dapat dikekalkan sebegini sehingga sampai waktunya untuk menyarung cincin dijari    me love Nazmie Arif



*tenguk lah B.ODTA saya yang kat tepi tuu, dah tukaa barruuu