Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu



WELCOME JUNE



Assalamulaikum, selamat siang dan selamat malam hehe, saja ucap selamat banyak-banyak well mana tahu buddies yang jenguk saya pada waktu sebegitu. Yeah, sekarang kita berada dibulan yang baru tarikh baru, cerita baru tak parlu tunggu raya nak baru-baru nie tiap hari kita ada cerita yang baru dan suasana yang baru, perkara baru, situasi baru okey cukup dan aku nampak berkobar-kobar jee hari ni nak menaip hehehe, dan aku kelihatan sangat cute bila mengarut terlalu overr kih kih kih 


haii June nama saya Nad-nad selamat bertemu . Kepada sesiapa birthday dia pada bulan nie aku ucapkan awal-awal " Happy Birthday " pada yang kenali dan tidak kenali, ini hadiah anda kek dan hadiah saya harap anda terima, hehe. So dalam bulan nie mesti banyak aktiviti-aktiviti yang aku kena buat, huhh kene senaraikan aktiviti aku supaya tidak terleka dan terabai kena peka segala aktiviti



Taadddaaaaaa oppss sorry tak sengaja buat terperanjat hihihi. Okey inilah aktiviti bulanan aku, menarik takk "Donat" kott sungguh enak dimakan begitu sajaaa yummyy, okey merepek. So apa pendapat korang tentang jadual harian aku adakah sangat padat sangat best sangat membosankan atau sangat kesian boleh lihat betapa aku nie seorang yang tabah, kui kui kui tabahlah sangatkan . Tidak mengapa janji ada selit part dating tuu, lagi pun tahun nie jee last menduduki sem 3 yang akan aku tempuhi tidak lama lagi, masa tidak akan berhenti melainkan nadi kita yang berhenti