Nadiya Din
NAD-NAD


As'salam.
Nurul Nadiah


FOLLLOW-FOLLOW




D.Board
Follow
Twitter
Instagram




PERINGATAN UNTUK DIRI


Jangan lupa !
Ijajil telah menghabiskan 1000 tahun untuk beribadah kepada Tuhan. Dan hanya sekali (1 kali) sikap SOMBONGnya, dia dikutuk sebagai Iblis dan diusir dari Syurga. #ERATKAN SILATURAHIM





 tetamu



Rendom II


Assalamualikum semua
Alhamdulillah, masih ada ruang dan waktu untuk kita menjalani ibadah puasa iaitu rukun Islam yang ke 3 . Hari ni 1stday Tarawih, okey aku tak dapat join sebabnya banyak benda aku nak buat rasa rugi jee tak pergi tapi apakan daya.. Tak apa masih ada lagi waktu In Sha Allah untuk aku pergi Tarawih.. Cakap pasal puasakan, aku pasti mesti ada segelintir rakan-rakan kita yang masih belum menggantikan puasa masyaAllah jangan lupa nanti double ganti k uolls, cewah bagi nasihat konon,tapi apa salahnyakan Nak nyanyi serangkap lagu sikit boleh, hehe bagi semangat dibulan Ramadhan tahun 2013. Salam Ramadhan buat semua, berpuasa Lillahita'ala.

" Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna,
agar dapat Ku lalui dengan sempurna "



Ouh yelaa, sehari sebelum Ramdhan sekolah aku telah hanta peserta untuk Karnival Sukan di Universiti Malaya untuk acara Bola Tampa dan Futsal menang kalah aku tak kisah, kami hanta buat syarat saja and saja nak merapatkan silaturahim antara Upper Six and Lower Six yang comel-comel aku tak masuk acara apapun saja datang buat semak and cuci-cuci mata manalah tahu sangkut satu dua anak ikan, kih kih cewah gurau jee sebenarnya nak tenguk suasana tempat orang pandai-pandai belajar mana tau lepas STPM nanti tetiba dapat belajar sana siapa sangka ketentuan yang Maha-Esa in sha allah, amin..


Setakat ni jelaa cerita aku, cerita banyak-banyak bukan untuk sesiapa pun hanya untuk aku cerita tentang kenangan aku sahaja, Assalamualaikum